Infinix uvádí svůj nejtenčí zakřivený smartphone Hot 50 Pro+

14. 4. 2025
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefon Infinix Hot 50 Pro+
Autor: Infinix
Na český a slovenský trh dorazila novinka, nejvyšší model řady HOT od Infinixu: Hot 50 Pro+. Disponuje rychlým 33W nabíjením, vyladěným zvukem od JBL a dle výrobce nejtenčním tělem na světě, když jde o telefony se zaobleným displejem.

Infinix je známý tím, že dokáže nabídnout v poměru cena/výkon velmi zajímavé produkty. To se týká i nejvyššího modelu Hot 50 Pro+. Telefon splňuje stupeň krytí IP54, což znamená, že je prachotěsný a odolný proti postříkání vodou. 

Telefon Infinix Hot 50 Pro+

Jeho zakřivený displej SlimEdge je chráněn sklem Corning Gorilla Glass. Jeho hmotnost je jen 162 gramů. Plocha jeho vnitřních komponent byla zmenšena až o 24 %. Jeho tělo je odolné vůči nečistotám a stopám opotřebení a vyznačuje se i elegantním leskem. Displej má úhlopříčku 6,78 palce a jeho poměr k tělu zařízení činí 90,6 %.

Výdrž, na kterou se můžeš spolehnout

I když je tenký, skrývá v sobě 5000mAh baterii. Ta se nabije za 26 minut na 50 % díky rychlonabíjení 33 W. Uvnitř tepe nový procesor Helio G100, který zajistí plynulý chod nejen teď, ale i za pět let – což potvrdilo certifikací TÜV SÜD. AMOLED displej se 120Hz obnovovací frekvencí nabídne bleskovou odezvu a krásné barvy.

Zvuk vyladěný experty z JBL

Ani v případě Hot 50 Pro+ nechybí prémiové ultratenké reproduktory s laděním zvuku od JBL – ideální na poslech hudby, filmů nebo her. 

Cyber25

TIP: Další produktové tipy najdete zde

Uživatelé se mohou těšit i na umělou inteligenci. Díky Infinix AI je tvorba obsahu snadnější. S pomocí AI lze navrhovat grafiku, upravovat fotografie i generovat dlouhé texty.

Dostupnost a cena

Smartphony Hot 50 Pro+ jsou k dostání u partnerských prodejců Infinix za 5 499 Kč ve variantě 8 / 256 GB. Model je dostupný ve třech barvách: Dreamy Purple, Titanium Grey a Sleek Black.

Zdroj: Infinix

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen