Obrazem: Asbis otevřel svoji továrnu na IT produkty

9. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Asbis CZ
Tým Asbisu rok 2023 odstartoval v nových moderních prostorách a je plně připraven na nové výzvy.

Společnost Asbis CZ ve čtvrtek 2. 2. 2023 slavnostně otevřela svoji novou budovu. Akce se nesla v duchu filmu Karlík a továrna na čokoládu, a tak získala název Asbis a továrna na IT produkty.

Akce se zúčastnilo více než 50 obchodních partnerů, první návštěvníci přicházeli v dopoledních hodinách a na každého z nich čekalo malé překvapení hned u vchodu. Každý byl obdarován lahodnou čokoládou, pět šťastlivců našlo pod obalem zlatý kupón, díky kterému se dostali do slosování o ceny.

Krátce po zahájení začala první komentovaná prohlídka celé budovy včetně skladových prostor Asbis CZ s nahlédnutím do přilehlého centrálního skladu. Prohlídka se uskutečnila ve třech kolech a byla vedena Martinem Toncarem, ředitelem logistiky.

Cyber25

Nedílnou součástí programu byl také slavnostní přípitek a proslov jednatele Petra Jandíka, který byl završen symbolickým přestřihnutím pásky, po němž následovalo krájení dortů. Role kráječů se ujali: za divizi Consumer – Michal Walica, Volume – René Svoboda, VAD – Jiří Krátký a obchodní ředitel – Roman Špička.

Zdroj: Asbis CZ

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu