Značka Intenso v distribuci ABC Data (aktualizováno)

7. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Broadline distributor, společnost ABC Data subdistribučně rozšířila své portfolio o vybrané produkty značky Intenso. Jaké produkty vybrala do nabídky?

Značka Intenso v autorizované distribuci ABC DataNově v portfoliu ABC Data naleznete produkty německého výrobce, společnosti Intenso. Distributor zařadil do nabídky LCD foto-rámečky, MP3/MP4 přehrávače a externí disky.

Produktový manažer značky pro Českou republiku i Slovensko, Michal Hrušovský na dotaz ChannelWorldu odpověděl, že distributor plánuje rozšíření portfolia o další produkty této značky, zatím však není rozhodnuto, o jaké produktové kategorie se bude jednat.

Intenso se sídlem v Německu se specializuje na počítačové příslušenství a spotřební elektroniku.

Kromě výše zmíněného zboží vyrábí také CD, DVD a BluRay disky, USB flash disky, paměťové karty, přenosné video záznamníky a reproduktory.

Firma Intenso byla založena v roce 1998. Z počátku se věnovala především CD, DVD a od roku 2005 své portfolio postupně rozšířila na USB flash disky, paměťové karty a další elektroniku. Produktovou nabídku si můžete prohlídnout na webu společnosti, který není dostupný v českém jazyce.

Kontakty na Michala Hrušovského naleznete na webu společnosti ABC Data nebo ve vyhledávači distributorů (nejprve se přihlaste).


 

Channeltrends letní speciál

Aktualizace 17. 5. 2011:

Zástupci společnosti Intenso zpětně doplnili, že autorizovanými distributory v ČR jsou Borgy CZ a Solight. Na Slovensku má značku v distribuci Agem Computer.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky