Apple bude prodávat hodinky Watch v luxusních obchodních domech

31. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Apple
Uvedení Apple Watch na trh se blíží a taktika spojení nositelných technologií se stylem začíná nabývat jasnějších obrysů.

Jak se zdá, spekulace o prodeji Apple Watch coby módního doplňku místo pouhého elektronického zařízení, se ukázaly jako pravdivé.

Apple totiž (kromě toho, že hodinky půjčuje dámským lifestylovým časopisům) oznámil, že k 10. 4. otevře nové prodejní prostory ve velkých obchodních domech.

Těch míst nebude mnoho, vlastně budou jen tři – Selfridges v Londýně, Šindžuku v Tokiu a Galeries Lafayette v Paříži.

Ve všech případech jde o světové proslulá obchodní domy a symboly luxusu. Nové Apple Watch se tak ocitnou přesně v takové společnosti, kde je chce Apple mít.

V Londýně se bude Watch údajně prodávat po boku šperků a hodinek značek Cartier nebo Gucci, v Paříži má prodejní prostor zabrat velkou část druhého patra, hned vedle proslulých designérů.

Chystá se tedy spojení technologie a stylu, na které klientela Applu slyší. Možná i proto mají analytici z Canalys jasno v tom, které zařízení bude tahounem růstu segmentu nositelné elektroniky v letošním roce.

Zdroj: IDG News Service