Dell EMC spustí Enterprise Preferred Channel Program podle přání partnerů

17. 8. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Úkolem nového programu je především zjednodušení spolupráce mezi interními obchodními týmy Dell EMC a jeho externími partnery při obsluhování velkých podnikových klientů.

Společnost Dell EMC představila nový partnerský program s názvem Enterprise Preferred Channel Program, který vznikl na základě požadavků a zpětné vazby ze strany partnerů. Jeho hlavním cílem je nastavit jednotný přístup výrobce a partnerů směrem k zákazníkům.

Dell EMC uvádí, že nový program celkově zjednoduší prodejní procesy a stanoví jasná pravidla pro spolupráci partnerů s obchodními týmy samotného výrobce. Zároveň má vyhovět dalším přáním partnerů, kteří volali například po rychlejší a jednodušší registraci obchodů.

Další výraznou změnou má být vyšší marže pro partnery. Výrobce ji zajistí prostřednictvím inkrementální slevy poskytnuté při „akviziční“ registraci obchodu při současné kompenzaci pro své vlastní týmy. Toto uspořádání má motivovat obchodníky výrobce a partnerů k užší spolupráci.

Cyber25

V neposlední řadě pak Dell EMC slibuje vyšší ochranu zájmů aktivních partnerů skrze možnost získání zvláštního statusu partner of record ve spojení s konkrétním zákazníkem. Celkově si výrobce od programu slibuje hladkou spolupráci s partnery v oblasti velkých podnikových klientů.

Zdroj: Dell EMC

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků