Infografika: Studie Český košík roku 2014

12. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © filograph - Fotolia.com
Studie, která je založená na více než 800 uživatelských testech 110 největších českých e-shopů, přinesla žebříček vítězů, přehledné statistiky a poznatky ohledně uživatelské přívětivosti.

Společnost Twisto zveřejnila kompletní výsledky své studie Český košík roku 2014, která měla za úkol zmapovat situace v českém segmentu elektronické komerce z hlediska služeb, uživatelské přívětivosti a dalších kritérií.

E-shopy byly v rámci studie testovány a hodnoceny podle základních kategorií odpovídajícím jednotlivým fázím on-line nákupu (přehlednost a použitelnost; mobilní přístup a přístupnost; doprava; platba; servis a dodatečné služby).

Datart.cz má nejpřehlednější košík

Absolutním vítězem hodnocení a uživatelských testů se stal e-shop BigBrands.cz. V první desítce se však ocitlo hned několik prodejců, kteří mají co do činění s oblastmi IT nebo CE. Na čtvrtém místě žebříčku skončila Kasa.cz a od sedmého do devátého místa se umístily Datart.cz, Alza.cz a Mall.cz.

Datart.cz si navíc odnesl ocenění za „nejpřehlednější košík“ a podle studie jen tak ze všech testovaných e-shopů nejlepší z hlediska jednoduchosti, použitelnosti a rychlosti.

Hlavní závěry a statistiky najdete níže v infografice. Pro kompletní výsledky, metodiku a další informace navštivte stránky studie.

Výsledky vycházejí z více než 800 hodnocení 110 největších českých e-shopů. Studie vznikla ve spolupráci s Heureka.cz, Asociací pro elektronickou komerci, společností Acomware a dalšími subjekty.

Infografika – Závěry studie Český košík roku 2014

Channeltrends Awards

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době