Přes půl miliardy korun v ČR a pět milionů eur na Slovensku „přinesly“ dny dopravy zdarma

21. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Dny dopravy zdarma odstartovaly první vlnu vánočních nákupů na internetu. V České a Slovenské republice se do akce zapojilo téměř dva tisíce e-shopů.

Do šestého ročníku akce Dny dopravy zdarma se zapojilo 1 444 e-shopů z České republiky a 489 internetových obchodů ze Slovenska. Zatímco v Česku zapojené e-shopy ve dnech 13. – 15. 11. 2017 vygenerovaly s podporou akce pořádané Heurékou obrat 592,8 milionu korun na Slovensku 5,37 milionu eur (128,6 mil. Kč).

České e-shopy zaznamenaly 427 400 objednávek při průměrné ceně jedné 1 387 Kč. Nejvíce objednávali Češi podle Heureky zboží ze segmentu dětské zboží, dále kosmetiku a zdraví a také filmy, knihy a hry.

„I když všechny tři dny byly z pohledu objednávek podobně silné, právě poslední den (ve středu) zákazníci objednávali nejvíce… Nejvíc objednávali zákazníci po večerech mezi osmou a desátou, zvýšený zájem jsme sledovali také hned po startu akce, v pondělí po poledni,“ uvedl v oznámení Jan Kriegel z nákupního rádce Heureka.cz

Slovenské e-shopy vygenerovaly 77 500 objednávek při průměrné ceně jedné objednávky 65 eur. Nejvíce Slováci nakupovali v kategoriích kosmetika a zdraví, většinou parfémy a volně prodejné léky, dětské zboží, produkty pro domácnost, zahradu či elektroniku. Slováci například udělali velké množství objednávek parfémů a knih, ale i mobilních telefonů či vysavačů.

Zdroj: Heureka

Čtěte dále

Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností od Optomy
Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností od Optomy
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Objem dat skokově roste, zvyšuje rizika deepfake útoků
Objem dat skokově roste, zvyšuje rizika deepfake útoků
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First