Přes půl miliardy korun v ČR a pět milionů eur na Slovensku „přinesly“ dny dopravy zdarma

21. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Dny dopravy zdarma odstartovaly první vlnu vánočních nákupů na internetu. V České a Slovenské republice se do akce zapojilo téměř dva tisíce e-shopů.

Do šestého ročníku akce Dny dopravy zdarma se zapojilo 1 444 e-shopů z České republiky a 489 internetových obchodů ze Slovenska. Zatímco v Česku zapojené e-shopy ve dnech 13. – 15. 11. 2017 vygenerovaly s podporou akce pořádané Heurékou obrat 592,8 milionu korun na Slovensku 5,37 milionu eur (128,6 mil. Kč).

České e-shopy zaznamenaly 427 400 objednávek při průměrné ceně jedné 1 387 Kč. Nejvíce objednávali Češi podle Heureky zboží ze segmentu dětské zboží, dále kosmetiku a zdraví a také filmy, knihy a hry.

„I když všechny tři dny byly z pohledu objednávek podobně silné, právě poslední den (ve středu) zákazníci objednávali nejvíce… Nejvíc objednávali zákazníci po večerech mezi osmou a desátou, zvýšený zájem jsme sledovali také hned po startu akce, v pondělí po poledni,“ uvedl v oznámení Jan Kriegel z nákupního rádce Heureka.cz

Cyber25

Slovenské e-shopy vygenerovaly 77 500 objednávek při průměrné ceně jedné objednávky 65 eur. Nejvíce Slováci nakupovali v kategoriích kosmetika a zdraví, většinou parfémy a volně prodejné léky, dětské zboží, produkty pro domácnost, zahradu či elektroniku. Slováci například udělali velké množství objednávek parfémů a knih, ale i mobilních telefonů či vysavačů.

Zdroj: Heureka

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta