TP-Link rozšiřuje technickou podporu o slovenskou telefonní linku

12. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Společnost TP-Link, dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, zpřístupňuje technickou podporu pro slovenské zákazníky i partnery na novém telefonním čísle.

Dříve museli partneři a zákazníci společnosti TP-Link volat na českou horkou linku. Od 10. 3. 2014 jim jsou však k dispozici také operátoři na slovenském čísle +421 299 990 060.

Na tuto linku se můžete obracet se svými dotazy a požadavky. Telefonní linka je v provozu ve všední dny vždy od 9 do 17 hodin.

Rozsah služeb a poradenství, které technická podpora na slovenském čísle poskytuje, je podle výrobce totožná s tím, co zajišťuje česká centrála.

Technickou podporu lze kontaktovat také prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. První odezvu na e-mail TP-Link garantuje nejpozději do 24 hodin.

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky