Lidé: Maroš Mihalič v Esetu přešel do oddělení služeb

9. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Eset
Eset hlásí personální posílení oddělení services, do kterého přešel Maroš Mihalič. Co bude mít nyní na starost a kde všude v minulosti sbíral zkušenosti?

Společnost Eset oznámila, že personálně posílila své oddělení Services zaměřené na konzultační služby v oblasti bezpečnosti určené pro firemní klientelu. S účinností od 1. 1. 2013 do něj nastoupil Maroš Mihalič jako IT security sales specialist.

Na starost bude mít vyhledávání a získávání nových zákazníků ve svěřeném segmentu, budování a udržování vztahů s významnými klienty, přípravu cenových nabídek a zpracování podkladů pro výběrová řízení.

„Čekají mě nové výzvy, na které se moc těším,“  uvedla nová posila oddělení services společnosti Eset ve zprávě pro média.

Maroš Mihalič v Esetu není novou tváří. Poslední dva roky pro výrobce bezpečnostního softwaru pracoval jako channel sales specialist v české pobočce.

Zabýval se rozvojem partnerského kanálu, nepřímým prodejem a získáváním nových obchodních partnerů.

Channeltrends letní speciál

Čtyřiatřicetiletý Mihalič působí v oboru informačních technologií od roku 2003, kdy začal pracovat jako IT projektový manažer ve slovenské pobočce společnosti Siemens B.S. Na stejné pozici působil i ve společnosti S&T CZ a později se v ní věnoval prodeji produktů firmy Microsoft. V roce 2010 aktivní hráč badmintonu a florbalu přešel právě do společnosti ESET.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky