2N: Lidé se začínají zajímat o digitální výbavu bytových domů

12. 4. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Průzkum realizovaný pro společnost 2N Telekomunikace ukázal, že kromě ceny a lokality se začínáme zajímat také o vybavenost bytového domu z hlediska zabezpečení či komunikace.

Společnost 2N Telekomunikace ředstavila závěry průzkumu Moderní bytové domy, který uskutečnila v březnu 2019 na reprezentativním vzorku české populace. Cílem bylo zjistit, jaké faktory jsou pro Čechy důležité při koupi či pronájmu bytu a jak vnímají potřebu lepší výbavy a služeb.

Nepřekvapí, že jako hlavní parametry pro výběr bytu označili respondenti cenu (97 %), velikost a rozvržení bytu (92 %) a lokalitu a občanskou vybavenost v okolí (91 %). V druhé části výzkumu však měli vyhodnotit, jak atraktivní by pro ně byly další jednotlivé služby a výbava bytového domu.

Zde se na prvním místě umístila snadná dostupnost správce objektu a rychlé řešení závad (77 %), dále pak elektronické zabezpečení domu (73 %) a snadná komunikace s příchozími s pomocí interkomu (59 %). Vlastní recepce s nepřetržitou službou by naopak byla atraktivní jen pro 26 % respondentů.

Lidé se při nákupu či pronájmu bytu sice stále ještě rozhodují podle základních kritérií, jako jsou cena, velikost a okolí, vzniká ale poptávka po vyšší úrovni služeb a výbavy,“ okomentoval výsledky průzkumu Tomáš Vystavěl, chief product officer společnosti 2N.

Infografika – Závěry průzkumu Moderní bytové domy

Moderní bytové domy

Channeltrends letní speciál

Výzkum realizovala agentura Nielsen Admosphere prostřednictvím internetového sběru na reprezentativním vzorku 505 respondentů u internetové populace nad 15 let.

Zdroj: 2N Telekomunikace

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta