2N: Lidé se začínají zajímat o digitální výbavu bytových domů

12. 4. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Průzkum realizovaný pro společnost 2N Telekomunikace ukázal, že kromě ceny a lokality se začínáme zajímat také o vybavenost bytového domu z hlediska zabezpečení či komunikace.

Společnost 2N Telekomunikace ředstavila závěry průzkumu Moderní bytové domy, který uskutečnila v březnu 2019 na reprezentativním vzorku české populace. Cílem bylo zjistit, jaké faktory jsou pro Čechy důležité při koupi či pronájmu bytu a jak vnímají potřebu lepší výbavy a služeb.

Nepřekvapí, že jako hlavní parametry pro výběr bytu označili respondenti cenu (97 %), velikost a rozvržení bytu (92 %) a lokalitu a občanskou vybavenost v okolí (91 %). V druhé části výzkumu však měli vyhodnotit, jak atraktivní by pro ně byly další jednotlivé služby a výbava bytového domu.

Zde se na prvním místě umístila snadná dostupnost správce objektu a rychlé řešení závad (77 %), dále pak elektronické zabezpečení domu (73 %) a snadná komunikace s příchozími s pomocí interkomu (59 %). Vlastní recepce s nepřetržitou službou by naopak byla atraktivní jen pro 26 % respondentů.

Lidé se při nákupu či pronájmu bytu sice stále ještě rozhodují podle základních kritérií, jako jsou cena, velikost a okolí, vzniká ale poptávka po vyšší úrovni služeb a výbavy,“ okomentoval výsledky průzkumu Tomáš Vystavěl, chief product officer společnosti 2N.

Infografika – Závěry průzkumu Moderní bytové domy

Moderní bytové domy

Channeltrends Awards

Výzkum realizovala agentura Nielsen Admosphere prostřednictvím internetového sběru na reprezentativním vzorku 505 respondentů u internetové populace nad 15 let.

Zdroj: 2N Telekomunikace

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory