ABC Data ruší německou pobočku

2. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Franck Boston - Fotolia.com
Nové vedení polského distributora se rozhodlo pokračovat v byznysu v Německu „z domova“. O německý trh se bude i nadále starat německy hovořící personál, ovšem z varšavské centrály.

Společnost ABC Data se rozhodla ukončit provoz své pobočky v Německu. Ilona Weissová, nová CEO společnosti, tento krok v dopisu zákazníkům odůvodnila „rozsáhlou optimalizací obchodních procesů“, v rámci níž se společnost rozhodla „upravit německý model a spojit prodej na německém trhu s podpůrnými kapacitami centrály ve Varšavě.“

Co to bude znamenat v praxi? ABC Data zruší svou kancelář v Německu a s tamními zákazníky bude do budoucna spolupracovat na dálku. 

Veškerá písemná i telefonická komunikace s týmem v polské centrále bude probíhat v němčině, k dispozici zůstane i německá verze e-shopu Interlink.

ABC Data tak v Německu působila jen necelý rok. Pro Karla Tucholského, teď již bývalého CEO ABC Data Germany GmbH, přišlo uzavření německé pobočky jako blesk z čistého nebe.

Cyber25

Pobočku jsme v průběhu minulých deseti měsíců úspěšně budovali,“ uvedl Tucholsky s tím, že bylo dosaženo konkrétních cílů a existovaly konkrétní plány na další expanzi působení distributora na německém trhu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků