ABC Data v Polsku spouští divizi s přidanou hodnotou

2. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost ABC Data, distributor působící ve střední a východní Evropě, v dubnu otevřela divizi Value+, která se zaměří a IT hardware, software, školení i poradenství.

ABC Data v Polsku spouští divizi s přidanou hodnotouOd svého vstupu na burzu oznámila ABC Data další významný krok, když se rozhodla spustit novou divizi Value+. Divize s přidanou hodnotou se zaměří na distribuci hardwaru a komponent vč. serverů, úložišť, UPS, PDU, aktivních a pasivních prvků, sítí a systémů zabezpečení.

Nová sekce nabídne produkty značek Dell, Fujitsu, HP či Cisco. V oblasti podnikového softwaru se ABC Data zaměří na McAfee, Microsoft a Symantec. Divize bude partnery podporovat v oblasti autorských práv a dalších školení, které bude provádět ve spolupráci s partnerskou společnosti Altkom Training Academy.

Reorganizace umožní správu komplexní škály řešení, která spadají do portfolia nového oddělení. Zavazujeme se tak k dalšímu zvyšování efektivity našich obchodních aktivit. Value+ se zaměří na poskytování dalších výhod našim zákazníkům a vytváření příležitostí, které nás odlišují od konkurence,“ uvedl v oznámení Grzegorz Naja, obchodní a marketingový ředitel nové divize.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen