Acer mění pozicování low-end, mid-range a high-end produktů a značek

21. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Acer, eMachines
Po ukončení značky eMachines se Acer chystá reorganizovat subznačky Packard Bell a Gateway pro použití u entry-level i mid-range produktů.

Ředitel společnosti Acer JT Wang podle serveru DigiTimes uvedl, že 80-90 % dodávek produktů společnosti spadalo dříve do entry-level modelů, přičemž jen malý podíl zboží představoval střední a vyšší třídu.

Nyní podle Wanga tvoří high-end produkty kolem 5-6 % dodávek a střední třída představuje 10 % prodaného zboží. V následujících dvou až třech letech chce Acer změnit poměry na více než 10% podíl high-end produktů, 30% podíl zboží střední třídy a 60 % entry-level modelů.

Do budoucna Acer počítá se značkou Packard Bell především pro evropský trh, přičemž pro ostatní země bude používat brand Gateway.

Channeltrends letní speciál

Wang podle DigiTimes také uvedl, že společnost očekává, že konvertibilní notebooky a tablety budou do budoucna představovat 50 % jimi dodaných produktů.

V oblasti smartphonů se Acer údajně zaměří pouze na vlajkové modely a upouští od původní strategie uvedení množství modelů. Společnost je také opatrná v uzavírání nových partnerství s operátory, zatím má uzavřený kontrakt se dvěma ve východníEvropě.

Zdroj: DigiTimes

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %