Acronis: Loňské kybernetické útoky zvýšily zájem o Disaster Recovery

26. 1. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © PixBox - Fotolia.com
Prodejci v České republice hlásí vyšší poptávku i úspěšné implementace řešení Acronis Cyber Disaster Recovery. Zájemci jsou zejména organizace působící ve zdravotnictví a automotive.

Společnost Acronis uvádí, že v roce 2020 zaregistroval významně vyšší zájem o své řešení kybernetické ochrany a obnovy po havárii. Také čeští prodejci řešení Acronis vloni úspěšně nasadili a zprovoznili Disaster Recovery u svých zákazníků.

Hlavní vlna zájmu o Disaster Recovery přišla začátkem loňského roku, krátce po útocích na Nemocnici v Benešově a na společnost OKD,“ vysvětluje Petr Čáp, jednatel společnosti Algorit, která je prodejcem řešení Acronis na českém trhu.

Řešení Disaster Recovery je v ČR podle Acronisu především organizacemi, kde jakýkoliv výpadek provozu přináší velké problémy a ztráty – zejména pak zdravotnickými zařízeními a výrobními firmami z odvětví automotive. 

Právě tyto organizace poptávají zejména hybridní variantu, tedy nasazení on-premise i v cloudu, umožňující obnovu provozu v řádu minut.

Podle nedávné studie společnosti Acronis bude rok 2021 ve znamení kybernetických útoků cílených na zašifrování dat a vydírání pod hrozbou jejich ztráty či zveřejnění,“ nastiňuje Štěpán Bínek, zodpovědný za prodej cloudových řešení Acronis ve společnosti Zebra Systems.

Cyber25

Organizace, jež jsou kriticky závislé na neustále dostupnosti dat či spravují citlivé osobní informace, jsou přirozeně hlavním cílem těchto útočníků,“ dodává.

Zdroj: Acronis

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT