AdMonitoring: I v březnu byl největším zadavatelem on-line reklamy CZC.cz

15. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Celkově v březnu 2015 zadavatelé za display reklamu utratili 440 milionů korun, což představuje 7% meziměsíční nárůst, zároveň však i 10% meziroční pokles.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky svého šetření AdMonitoring za březen 2015. Výsledky ukazují, že zadavatelé internetové display reklamy v tomto měsíci využili prostor v ceníkové hodnotě 440 milionů korun.

Oproti únoru to představuje 7 % nárůst, ve srovnání s březnem 2014 se však částka o 10 % snížila.

Stejně jako v prvních dvou měsících tohoto roku se na prvním místě žebříčků největších zadavatelů objevil internetový obchodník CZC.cz, který v březnu využil prostor v ceníkové hodnotě 18,9 milionu korun.

Další e-taily tentokrát v první trojici zadavatelů chyběly. Na druhé příčce se umístila společnost Porche Česká republika, která za reklamu utratila 11 milionů korun, a těsně třetí skončil operátor Vodafone s inzercí v hodnotě 10,6 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina