AdMonitoring: I v březnu byl největším zadavatelem on-line reklamy CZC.cz

15. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Celkově v březnu 2015 zadavatelé za display reklamu utratili 440 milionů korun, což představuje 7% meziměsíční nárůst, zároveň však i 10% meziroční pokles.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky svého šetření AdMonitoring za březen 2015. Výsledky ukazují, že zadavatelé internetové display reklamy v tomto měsíci využili prostor v ceníkové hodnotě 440 milionů korun.

Oproti únoru to představuje 7 % nárůst, ve srovnání s březnem 2014 se však částka o 10 % snížila.

Stejně jako v prvních dvou měsících tohoto roku se na prvním místě žebříčků největších zadavatelů objevil internetový obchodník CZC.cz, který v březnu využil prostor v ceníkové hodnotě 18,9 milionu korun.

Další e-taily tentokrát v první trojici zadavatelů chyběly. Na druhé příčce se umístila společnost Porche Česká republika, která za reklamu utratila 11 milionů korun, a těsně třetí skončil operátor Vodafone s inzercí v hodnotě 10,6 milionu korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících