AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Celkově byl využit prostor v ceníkové hodnotě 418 milionů, o 7 % více než v srpnu 2013.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl v srpnu 2014 největším tuzemským zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. Společnost využila reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionu korun.

Na druhém místě skončilo CZC.cz, které využilo prostor za 16,3 milionu korun. Na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.

Celkově využili čeští zadavatelé internetové display reklamy během sprna 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun. To představuje 1% meziměsíční pokles, zároveň však 7% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence