AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem on-line reklamy

17. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník v srpnu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 21,1 milionu korun. Celkově zadavatelé nakoupili prostor a 429 milionů korun, což je o 3 % více než v srpnu 2014.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila sprnové výsledky šetření AdMonitoring, které sleduje český trh internetové reklamy. Zadavatelé v srpnu 2015 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 3 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se již téměř tradičně umístil on-line obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen