AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem on-line reklamy

17. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník v srpnu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 21,1 milionu korun. Celkově zadavatelé nakoupili prostor a 429 milionů korun, což je o 3 % více než v srpnu 2014.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila sprnové výsledky šetření AdMonitoring, které sleduje český trh internetové reklamy. Zadavatelé v srpnu 2015 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 3 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se již téměř tradičně umístil on-line obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně