AdMonitoring: Internet Mall zůstal i v červnu největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
E-tail Internet Mall vévodil žebříčku zadavatelů on-line display reklamy již třetí měsíc v řadě.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl i v červnu největším zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. E-tail využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionu korun.

I druhé místo v červnu obsadil e-tail, konkrétně CZC.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionu korun. Třetím největším zadavatelem byl vyhledávač slev Skrz.cz s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Celkově čeští zadavatelé internetové display reklamy během června 2014 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun. To představuje 8% meziměsíční a 0,2% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Češi se zajímají o kyberbezpečnost, odpovědnost ale očekávají od druhých
Češi se zajímají o kyberbezpečnost, odpovědnost ale očekávají od druhých
Ransomware je stále hrozbou číslo jedna, vyděračské útoky vyrostly o 126 %
Ransomware je stále hrozbou číslo jedna, vyděračské útoky vyrostly o 126 %
Canalys: Prémiové mobily jdou v Evropě na dračku, přesto trh klesá
Canalys: Prémiové mobily jdou v Evropě na dračku, přesto trh klesá
Obrazem: Zebra systems ocenila ty nejlepší z nejlepších za rok 2024
Obrazem: Zebra systems ocenila ty nejlepší z nejlepších za rok 2024
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium
Netgear kupuje bezpečnostní společnost Exium
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné
Od června musejí být weby tisíců firem dostupné pro zdravotně znevýhodněné