AdMonitoring: Internet Mall zůstal i v červnu největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
E-tail Internet Mall vévodil žebříčku zadavatelů on-line display reklamy již třetí měsíc v řadě.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl i v červnu největším zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. E-tail využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionu korun.

I druhé místo v červnu obsadil e-tail, konkrétně CZC.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionu korun. Třetím největším zadavatelem byl vyhledávač slev Skrz.cz s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Celkově čeští zadavatelé internetové display reklamy během června 2014 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun. To představuje 8% meziměsíční a 0,2% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty BlackView
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty BlackView
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
MSP na vzestupu, tři ze čtyř lokálních MSP očekávají dvouciferný růst
MSP na vzestupu, tři ze čtyř lokálních MSP očekávají dvouciferný růst
Martin Havelka povede dodávky projektů Synequs v Nizozemsku
Martin Havelka povede dodávky projektů Synequs v Nizozemsku