AdMonitoring: Lednovému žebříčku on-line inzerentů vévodilo CZC.cz

18. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun. Celkem zadavatelé využili prostor za 423 milionů, což představuje meziroční nárůst o 8 %.

Podle údajů projektu AdMonitoring provozovaného společností Nielsen Admosphere využili zadavatelé internetové reklamy v lednu 2016 prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než v lednu roku 2015.

Největším lednovým zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz, který využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionu korun. Třetím největším zadavatelem pak byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka), která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta