AdMonitoring: Mall.cz v září opět válcoval on-line reklamou zákazníky

16. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Poprázdninový začátek sezóny na poli internetové reklamy byl ve znamení meziměsíčního i meziročního růstu. Největším zadavatelem byl e-shop Mall.cz.

Sdružení pro internetovou reklamu zveřejnilo statistiky AdMonitoring za letošní září. Výsledky ukázaly, že v září 2013 využili zadavatelé o poznání větší prostor nejen v meziměsíčním (nárůst o 45 %), ale i v meziročním srovnání. Oproti stejnému měsíci v roce 2012 vzrostla ceníková hodnota využitého prostoru o 23 %.

Největším zadavatelem reklamy se stal internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 30 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionů korun a třetí byl obchodník Lidl Česká republika, který umístil reklamu za 11,8 milionů korun.

Zdroj: Sdružení pro internetovou reklamu

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu