AdMonitoring: V dubnu za on-line reklamu nejvíce utrácel Internet Mall

15. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Další e-tail, CZC.cz, skončil na třetí místě.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byl v dubnu 2014 v České republice internetový obchod Internet Mall. Využil reklamní prostor v hodnotě 15,8 milionu korun.

Druhá skončila společnost Porsche Česká republika s využitým reklamním prostorem v hodnotě 9,7 milionu korun.

Na třetím místě skončil IT prodejce CZC.cz, který nakoupil prostor za 9,6 milionu korun (ceníková hodnota).

Podle zprávy využili zadavatelé v dubnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 520 milionů korun. To podle Mediaresearch představuje 7% meziměsíční nárůst, ale zároveň také 7% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)