Adobe Creative Cloud ukončuje prodej krabic, retail nepřijde zkrátka

9. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Společnost Adobe již dříve oznámila ukončení prodeje krabicových licencí a přechod na tzv. Creative Cloud. Jakou náhradu má pro retail?

O novém způsobu licencování a přechodu prodeje softwaru Adobe na předplatné v cloudu se dozvíte více zde.

Tzv. Creative Cloud je dostupný v několika variantách. Pro běžné koncové uživatele je určen balík Creative Cloud Membership (CCM) se všemi aplikacemi a rozšířeními CS6 Master Collection za 49,99 eur měsíčně na uživatele.

Pro pracovní skupiny Adobe nabízí Creative Cloud for Teams (CCT) za 69,99 eur měsíčně. Licenci drží firma a může ji pružně přidělovat různým zaměstnancům. Tuto verzi mohou prodávat autorizovaní reselleři Adobe.

Pro držitele licence libovolného produktu CS3 či novějšího poskytuje Adobe v prvním roce členství slevy.

Retailoví partneři ukončením prodeje krabicových licencí nepřijdou zkrátka. Namísto krabic budou moci prodávat jednotlivé produkty z Creative Cloudu prostřednictvím POS (Point of Sales) aktivačních kartiček.

Cyber25

Cena by se měla být stejná, tedy kolem 49,99 eur měsíčně nebo 600 eur za celý rok za celý balík.

Existuje také třetí, podniková, verze – Creative Cloud for enterprise – kterou mohou korporacím dodávat autorizovaní systémoví integrátoři.

Zdroj: Adobe, IDG News Service

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT