Akvizice McAfee dokončena, společnost vlastní skupina investorů

2. 3. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Fotolia © kritchanut
Po dokončení transakce v hodnotě 14 miliard dolarů McAfee již nebude veřejně obchodovanou společností na americké burze.

Skupina investorů vedená společnostmi Advent International a Permira oznámila, že dokončila akvizici kyberbezpečnostní společnosti McAfee. Hodnota transakce přesahuje 14 miliard dolarů.

Jsme nadšeni touto akvizicí a spoluprací se skupinou investorů, která dále posílí naši pozici lídra na trhu a bude pokračovat v poskytování prvotřídních služeb online ochrany milionům spotřebitelů po celém světě,“ řekl prezident a výkonný ředitel McAfee Peter Leav.

Vedle Advent International a Permiry do skupiny, jež specialistu na online ochranu převzala, patří ještě společnosti Crosspoint Capital, CPP Investments, GIC a Adia. V rámci transakce se Bruce Chizen, hlavní poradce společnosti Permira, stane předsedou představenstva společnosti McAfee.

Cyber25

V důsledku této transakce již McAfee není veřejně obchodovanou společností. McAfee oznámilo americké burze Nasdaq dokončení akvizice a požádala, aby burza podala Komisi pro cenné papíry jménem McAfee oznámení o vyřazení z obchodování.

Zdroj: McAfee

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen