Alena Sochorová je obchodní ředitelkou pro velké zákazníky Microsoftu v ČR a SR

5. 2. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft
Jako obchodní ředitelka pro segment velkých zákazníků v České republice a na Slovensku se bude zaměřovat na posilování pozice Microsoftu jako strategického poradce pro digitální transformaci velkých organizací.

Společnost Microsoft oznámila, že k 1. 2. 2019 jmenovala Alenu Sochorovou na pozici obchodní ředitelky pro významné zákazníky v České republice a na Slovensku.

Na nové pozici bude zodpovídat za posilování pozice Microsoftu jako strategického poradce pro digitální transformaci velkých organizací s důrazem na zodpovědné využití umělé inteligence.

Sochorová si zároveň ponechá funkci šéfky týmu pro umělou inteligenci. K Microsoftu původně nastoupila v říjnu loňského roku na pozici ředitelky strategie pro digitální transformaci. 

Před příchodem do Microsoftu působila dvě dekády ve společnosti Accenture, posledních sedm let jako výkonná ředitelka pro konzultační služby v odvětví telekomunikací, médií a technologií. 

Sochorová je absolventkou MUNI. Ve volném čase se věnuje svým dvěma synům, psovi, dvěma kočkám a velké zahradě. Mezi její koníčky patří četba, navštěvování koncertů a sledování filmů.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen