Alibaba musí fungovat globálně, jinak padne, říká nový CEO

15. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IDG News Service
Čerstvě jmenovaný šéf Alibaby Daniel Zhang má jasnou prioritu - proměnit společnost z lokálního na globálního hráče.

Daniel Zhang (na fotografii), nový CEO čínského internetového obchodníka Alibaba, má jasno v tom, co bude v nejbližší době hlavní prioritou jeho společnosti – globální expanze.

V projevu, který přednesl před zaměstnanci společnosti, hovořil o mohutných investicích do nových i stávajících zámořských operací.

Alibaba má silnou základnu v Číně, kde provozuje tamní dva největší on-line obchody Tmall.com a Taobao Marketplace. Pokud však nedojde ke globalizaci jeho aktivit, společnost podle Zhanga padne.

Expanze se nemá týkat pouze e-komerčních aktivit (Alibaba již například provozuje platformu AliExpress, která prodává čínské zboží zahraničním zákazníkům), ale i cloudových služeb. Alibaba je jejich předním poskytovatelem na čínském trhu a rád by pronikl na ten americký.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen