Allegro urychluje mezinárodní doručování, last-mile operátorem v ČR je WEDO

11. 9. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: WE|DO
Nová služba si klade za cíl zefektivnit práci logistických partnerů pro první a poslední míli.

Společnost Allegro spouští novou službu Allegro International Delivery, která je postavena na kombinaci nejefektivnějších řešení více logistických partnerů pro první a poslední míli. Hlavním operátorem odpovědným za poslední míli v České republice se stala společnost WE|DO.

Nová služba je podle Allegra koncipována tak, aby umožňovala bezproblémovou výměnu informací mezi všemi zúčastněnými stranami a zároveň poskytovala kupujícím aktuální informace o stavu doručení jejich zásilek.

Allegro International Delivery je podle společnosti od začátku vystavěna s důrazem na co nejvyšší nákladovou efektivitu, přičemž nejprve byla spuštěna pro dodávky z Polska do České republice a v budoucnu by se měla rozšířit i do dalších zemí. 

Cyber25

WE|DO je hlavním operátorem pro tzv. poslední míli, přičemž ústředním překladištěm pro přeshraniční přepravu balíků je centrální depo v Ostředku. V první fázi projektu budou balíky doručovány na téměř 3 500 odběrných míst dostupných v rámci sítě WE|DO i prostřednictvím kurýrní služby door-to-door.

Zdroj: Allegro

Čtěte dále

Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně