Altus software rozšiřuje podporu pro Vario

1. 1. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Výrobce podnikových systémů Altus software rozšířil od 1. 1. 2009 dostupnost technické podpory systému Altus Vario na 10 hodin denně.
Výrobce podnikových systémů Altus software rozšířil od 1. 1. 2009 dostupnost technické podpory systému Altus Vario na 10 hodin denně. Podpora tak bude dostupná od 8 do 18 hodin, namísto dřívějších 16 hodin. ERP řešení Altus Vario využívá podle informací výrobce více než 1000 zákazníků v Česku a na Slovensku. Technickou podporu má oprávnění kontaktovat 11 certifikovaných partnerů Altusu v ČR a SR.

Čtěte dále

Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty