Alza.cz v předvánočním shonu trhala rekordy, vypravila tři miliony kusů zboží

2. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © vilisov - Fotolia.com
Tři miliony kusů zboží a dvoumiliardový obrat. Takového výsledku dosáhl online prodejce Alza.cz mezi 10. a 19. 12. 2018. V předvánočním období byl nejvyšší zájem o elektro a hračky, nejprodávanějším produktem byl iPhone X.

On-line prodejce Alza.cz zaznamenal v předvánočním období rekordní nápor objednávek. Společnost uvedla, že za deset dní mezi 10. a 19. 12. 2018 dosáhla dvoumiliardového obratu a vypravila téměř tři miliony kusů zboží.

Prodejce například v pondělí 17. 12. dosáhl rekordního obratu ve výši 240 milionů korun. Tentýž den pak během jediné minuty (11:49) zpracoval 338 objednávek. Do kamenných prodejen Alzy si pro zboží ve sledovaném období přicházelo až 60 tisíc lidí denně.

Rok 2018 byl opravdu výjimečný, třeba během rekordního pondělka nám přišlo celkem sto osm tisíc objednávek, to je skoro jedna a půl objednávky za vteřinu,“ uvedl Jan Sadílek, ředitel marketingového oddělení Alza.cz.

V rekordním týdnu od 10. do 16. 12. zákazníci na Alza.cz kupovali nejvíce elektro (125 000 kusů) a hračky (100 000 kusů). Nejprodávanějším produktem byl nový iPhone  X, v těsném závěsu za Applem skončily smartphony od Xiaomi.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem