Alza otevírá v Třinci nové call centrum

15. 2. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Alza.cz chce vylepšovat zákaznické služby, a tak otevírá nové call centrum v Třinci. Moravskoslezský kraj si Alza nevybrala náhodou – v Ostravě provozuje regionální centrum, kraj má navíc pro společnost strategickou polohu na hranici tří států.

Společnost Alza.cz otevírá v Třinci nové call centrum a nabízí v něm desítky pracovních míst. Důvodem pro vznik pobočky je růst firmy, plánovaná expanze, a především zkvalitnění zákaznického servisu.

Alza.cz uvádí, že každý rok vyroste o zhruba 20 %, což přináší i vyšší požadavky na udržení kvality zákaznického servisu. Nové call centrum v Třinci bude navíc důležité i pro další expanzi společnosti.

Moravskoslezský kraj si e-shop vybral záměrně kvůli větší dostupnosti pracovních kapacit a strategické poloze na hranici tří států. V kraji navíc Alza působí již několik let – v Ostravě sídlí část IT oddělení, nákupu a obsahové redakce.

Zdroj: Alza.cz