AnnexNET vás zve na partnerské setkání

22. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

AnnexNET, distributor s přidanou hodnotu, vás zve na neformální celodenní setkání, kde představí novinky výrobců ze svého portfolia. Jak se registrovat a co se můžete dozvědět?

Partnerský den společnosti AnnexNET se koná 6. 10. 2010 v kongresovém a sportovním centru Oáza Říčany.  Partnerský den společnosti AnnexNET se koná 6. 10. 2010 v kongresovém a sportovním centru Oáza Říčany.  Distributor připravil program v podobě čtyř krátkých bloků prezentací zaměřených na novinky Astaro, innovaphone, Ipswitch a Sourcefire.

Na setkání budete mít také příležitost zhlédnout ukázky některých produktů a zapojit se do diskuzí o jejich výhodách a způsobech nasazení. Prostor bude i pro neformální rozhovory a v průběhu dne samozřejmě nebude chybět ani občerstvení a oběd. Setkání završí tombola se zajímavými cenami.

WT100_25

Akce se koná v Oáze Říčany (V Chobotě 2112, Říčany) a registrovat se na ni můžete přímo na stránkách distributora AnnexNET. Akce je určena stávajícím partnerům i novým zájemcům o uvedené technologie, začíná v 8:30 a končí v odpoledních hodinách. V případě zájmu o více informací kontaktujte Allu Zakharovou (zakharova@annexnet.cz).

Pozor! Počet míst na akci je omezený, registrujte se proto co nejdříve. První vlna registrace se uzavírá již zítra.

Zdroj: AnnexNET, ChannelWorld

Čtěte dále

AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních