AOC a Philips společně vévodí českému i východoevropskému trhu monitorů (MMD)

13. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Značky Philips a AOC společně drží první místo na českém trhu monitorů s 19% podílem. Podobně se jim podle MMD daří i v celém regionu východní Evropy, kde společně drží 22 % trhu.

Společnost MMD zveřejnila údaje o výsledcích značek monitorů Philips a AOC na českém, slovenském a evropském trhu. Ve třetím čtvrtletí 2014 měly tyto značky na českém trhu společně dosáhnout 19% růstu a společně i zaujmout první místo v žebříčku výrobců s 19% tržním podílem.

K růstu podle MMD došlo i na slovenském trhu, ale konkrétní údaje společnost nezveřejnila.

Dvojici se podle MMD dařilo i na východoevropském trhu, kde mají monitory Philips momentálně držet 14% tržní podíl, což znamená první příčku v regionu. Společně s AOC pak obě značky dosahují téměř 22% podílu na celkovém trhu s monitory ve východní Evropě.

V rostoucím segmentu 27“ monitorů má Philips rovněž vést s 15% tržním podílem. Společně s AOC pak v tomto segmentu mají dosahovat bezmála 24% podílu.

Cyber25

Vždy jsme chtěli být v čele trhu s monitory a udávat tempo vývoje. Velmi brzy jsme investovali do segmentu velkých monitorů a segmentu modelů s vyšším rozlišením, které zvyšují produktivitu uživatele. Nyní můžeme vidět, že se nám naše progresivní strategie vyplácí,“ uvedl k výsledkům Jiří Dubina, regional sales director v MMD.

Zdroj: MMD

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure