Arrow Electronics je novým celosvětovým školicím partnerem IBM

1. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Arrow, IBM
Společnost Arrow Electronics, dosavadní distributor řešení IBM, získala statut IBM Global Training Provider. Nejpozději do léta 2014 chce rozjet nový školící program IBM ve 130 zemích světa.

Arrow Electronics je novým celosvětovým školícím partnerem společnosti IBM, respektive její softwarové a technologické divize. Arrow Electronics je již od roku 1989 distributorem řešení IBM. Nově má statut IBM Global Training Provider.

V průběhu následujících dvanácti měsíců hodlá Arrow ECS Education, školící divize Arrow Electronics, zavádět celosvětový program školicích služeb IBM v celkem 130 zemích. Ještě do konce kalendářního roku 2013 chce program rozšířit celkově do 20 zemí. Na zbylých 110 zemí má dojít do léta 2014.

Nový školicí model IBM je založený na spolupráci s vybranými partnery. Společnosti Arrow Electronics a IBM spolupracovaly na jeho testování v Evropě, konkrétně ve Velké Británii, Irsku a ve skandinávských zemích.

Společnost Arrow Electronics prokázala své schopnosti zrealizovat program školení IBM konzistentně po celém světě jako jeden z našich celosvětových školicích partnerů,“ uvedl ve zprávě pro média Bob McDonald, viceprezident IBM Training.

Další informace o celosvětovém portfoliu školení IBM společnosti Arrow Electronis zájemci nalezenou na webové adrese ecsedu.arrow.com/ibm.

Cyber25

Status IBM Global Training Provider získal také Avnet Technology Solutions. Instruktoři české pobočky společnosti Avnet nově mohou působit v rámci kurzů k řešením IBM i mimo ČR. 

Zdroj: Arrow Electronics              

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky