Arrow nabídne prémiovou podporu poskytovatelům cloudových služeb Microsoftu

1. 3. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Prémiové balíky služeb mají pomoct partnerům využít ověřených metod při transformaci jejich tradičního obchodního modelu směrem k přijetí cloudu. Zahrnují například expertní podporu specializovaných týmů či přístup ke specialistům na technickou komunikaci se zákazníky.

Společnost Arrow Electronics ve spolupráci s Microsoftem vytvořila speciální balíky komplexních služeb určených poskytovatelům řízených služeb a partnerům v distribučním řetězci. Cílem je pomoci partnerům při transformaci směrem k přijetí cloudu.

Obchodní partneři společnosti si mohou vybrat ze dvou forem prémiové podpory. Buď mohou prémiovou podporu využít pro rozvoj svých vlastních kompetencí, anebo mohou tyto služby přímo nabídnout koncovým zákazníkům.

Oba balíky služeb zahrnují expertní podporu specializovaných týmů společnosti Arrow, průběžné poskytování podpory od začátku projektu po implementaci cloudového řešení a přístup ke specialistům na technickou komunikaci se zákazníky.

Díky rozsáhlé spolupráci se společností Microsoft se nám podařilo vytvořit speciální nabídku pro naše partnery a posunout ji na kvalitativně vyšší úroveň,“ uvedl Alexis Brabant, viceprezident divize Arrow ECS pro obchod v regionu EMEA.

Channeltrends letní speciál

Firmám v distribučním řetězci se dnes otevírá řada příležitostí rozšířit své podnikání o cloudová řešení, řešení pro internet věcí, řešení na bázi umělé inteligence a související služby,“ dodal Abdi Elmi, manažer pro nepřímé distribuční kanály v západní Evropě ve společnosti Microsoft.

Zdroj: Arrow Electronics

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta