Asbis CZ převezme distribuci mobilních zařízení Accent

29. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Accent
Výhradní distribuce přejde na Asbis ze společnosti PhoneLevel. Accent se pokusí o restart na českém trhu i prostřednictvím agresivního nacenění svého vlajkového modelu.

Společnost Asbis CZ se podle informací ChannelWorldu stane k 1. 7. letošního roku výhradním distributorem portfolia chytrých telefonů, tabletů a příslušenství značky Accent.

 

Doposud telefony dodávala největším partnerům napřímo společnost PhoneLevel, která dělá pro Accent na českém trhu zastoupení. Subdistribučně pak mohli reselleři nakupovat od 100Mega Distribution.

Ondřeje Livora, Accent product managera z PhoneLevel.eu GSM, uvedl v oznámení obchodním partnerům, že „letošní první pololetí nebylo ideální, ale byli jsme nuceni udělat důležité nové obchodní kroky.“

O restart značky se Accent kromě změny distributora pokusí i agresivním naceněním svého nejvyššího modelu Pearl. Zastoupení značky slibuje podporu prodeje tohoto modelu prostřednictvím PR článků, testů a recenzí v on-line médiích.

Cyber25

Ve druhém pololetí pak chce Accent uvést na tuzemský trh dva nové modely, o jejichž podobě bude „brzy informovat“. Produktovým manažerem Asbisu pro značku Accent bude Michal Franko. Kontakty na něj naleznou registrovaní a přihlášení čtenáři ve firemním profilu Asbisu.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury