Asus spouští nový partnerský program pro české resellery

14. 10. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Výrobce se rozhodl podpořit své lokální partnery prostřednictvím nového programu zaměřeného na segment SMB. Cílem programu je především navázat bližší vztahy s resellery a usnadnit vzájemnou komunikaci.

Společnost Asus spouští na českém trhu nový program, jehož cílem bude nastavení transparentní struktury pro lokální partnerskou síť a navázání užší spolupráce mezi výrobcem a jeho resellery. Program nabídne úrovně Asus, Silver a Gold partner na základě kvartálních obratových kritérií.

Partneři se podle dosažené úrovně mohou těšit na benefity včetně přímého kontaktu na výrobce, přímé podpory nebo možnosti vyhrazení skladových prostor. Asus zároveň plánuje společná setkání a školení, na jejichž základě reselleři získají partnerské certifikáty.

Jelikož jsme zde podobný program historicky neměli, chceme vše pojmout jednoduše a srozumitelně,“ uvedl channel specialist Asusu Miroslav Hrůza. „Naším hlavním cílem je být s partnery v bližším kontaktu, naslouchat jim a následně s těmito informacemi dále pracovat.“

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %