AT Computers zve resellery na 14. ročník ATC RoadShow

2. 4. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: AT Computers
AT Computers se svou tradiční RoadShow v dubnu navštíví šest českých měst. V červnu se pak akce přesune na Slovensko.

Společnost AT Computers již brzy vyrazí na další tradiční road show. Resellery postupně uvítá v šesti městech České republiky a třech městech Slovenska. Aktivní účastníci setkání budou mít opět možnost sbírat žetony a následně je směnit za dárky v tombole.

ATC zákazníky a obchodní partnery uvítá 16. 4. v ostravském Park Innu, 17. 4. v brněnském Golf resortu Kaskáda, 18. 4. v pražském Aquapalace, 24. 4. v plzeňském hotelu Primavera, 25. 4. v libereckém Zlatém lvu a 26. 4. v pardubické Zlaté štice.

RoadShow se poté přesune na Slovensko, a to konkrétně od 4. do 6. 6. 2019 do Košic, Banské Bystrice a Žiliny. Celodenní program se bude skládat z krátkých prezentací obchodních partnerů z řad předních výrobců a dodavatelů ATC.

Channeltrends letní speciál

Loni naši RoadShow navštívilo v České republice přes 360 a na Slovensku bezmála 200 resellerů, kteří si přišli pro novinky a možnost osobně probrat obchodní záležitosti s vendory i našimi obchodníky,“ říká marketingový ředitel ATC Martin Wanke.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen