AutoCont se stal Premium partnerem společnosti EMC

24. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © alehdats - Fotolia.com
Spoluprací chce AutoCont posílit svou pozici IT integrátora. Cílovou skupinou budou větší podniky a státní správa.

Společnost AutoCont oznámila, že v České republice získala status Premier partner společnosti EMC v rámci jejího programu EMC Business Partner.

Cílem AutoContu v této roli je rozšířit nabídku svých služeb a produktů. Status má garantovat odborné znalostí a způsobilost specialistů společnosti AutoCont pro dodávky technologií a řešení od EMC.

AutoCont vnímám jako jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů produktů, služeb a řešení na poli informačních a komunikačních technologií u nás. Jsem proto velmi rád, že získáním statusu Premier partnera se značka EMC významněji dostává do portfolia tohoto hráče na trhu,“ uvedl Pavel Barták, acting country manager EMC pro Českou republiku.

V rámci statusu EMC Premier Partner se společnost AutoCont zaměří na zálohovací řešení Avamar, DataDomain, produkty VNX a Isilon. V návaznosti na to budou cílovou skupinou především středně velké společnosti, velké korporace a státní správa.

Cyber25

Podle Zdeňka Kuchaře, presales managera AutoContu, je EMC pro AutoCont ideálním partnerem a vztah posílí postavení AutoContu jako IT integrátora.

Zdroj: EMC

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen