Avaya a Microsoft uzavírají partnerství, zpřístupní Avaya OneCloud na Microsoft Azure

24. 6. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Společná dohoda o technologii a jejím uvedení na trh pomůže zákazníkům urychlit jejich iniciativy digitální transformace v cloudu.

Společnosti Avaya a Microsoft rozšířily své globální partnerství spojením portfolia Avaya OneCloudMicrosoft Azure. Poskytnou tak organizacím více možností, jak zvýšit produktivitu a interakci se zákazníky.

Na základě úspěchu řešení Avaya OneCloud Contact Center as a Service (CCaaS) poskytovaného na platformě Azure, nyní Avaya rozšiřuje své partnerství s Microsoftem pro zákazníky, kteří touží po flexibilních implementacích v prostředí hybridního, veřejného nebo privátního cloudu.

Avaya získala status „co-sell ready“, což znamená, že bude přímo spolupracovat s prodejními týmy a partnery společnosti Microsoft na společných prodejních a poradenských projektech.

Společnost vyzdvihuje, že kromě spolehlivosti a škálovatelnosti Microsoft Azure získají zákazníci Avaya CCaaS také přístup k technologii Contact Center AI od společnosti Nuance, která je integrována s řešením OneCloud.

Stále více českých a slovenských podniků přesouvá svou IT infrastrukturu do cloudu a Microsoft Azure je přední cloudovou platformou, kterou k tomu využívají,“ řekl Zdeněk Staud, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya.

Cyber25

Propojení našeho OneCloud portfolia s cloudem Microsoftu naplní očekávání i řady našich lokálních zákazníků, kterým umožní jednoduše a flexibilně implementovat zákaznické služby napříč celou řadou komunikačních kanálů a zařízení s využitím AI a dalších služeb v prostředí hybridního cloudu,“ dodal.

Zdroj: Avaya

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta