Avnet zůstává výhradním distributorem EMC

19. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Divize EMC společnosti Avnet udržela status výhradního distributora EMC pro Českou republiku, kterým je od roku 2011. Pro rok 2015 chystá nový partnerský program a pracuje na rozšíření partnerské sítě.

Společnost Avnet pro rok 2015 obhájila pozici výhradního distributora produktů EMC na českém trhu. Kontrakt se vztahuje na všechny produkty, které EMC v České republice dodává.

Avnet k nim poskytuje svým obchodním partnerům služby předprodejní podpory, odborné konzultace, návrhy řešení, marketingovou podporu, logistické služby i technickou podporu a odborná školení.

Pro rok 2015 přichází EMC s novým partnerským programem, který na českém trhu realizuje prostřednictvím Avnetu. Již nyní je v něm jeden partner úrovně Gold a devět Silver partnerů.

V rámci nového partnerského programu mohou obchodní partneři EMC dosahovat vyšší ziskovosti podle splnění kritérií (realizovaný obrat a obchodní, technické a marketingové certifikace) na dosažení tří různých úrovní partnerství,“ uvedl Avnet v oznámení.

Podmínky nového programu mají být jednodušší a transparentnější. Navazuje na loňský program Altitude.

V rámci podpory našich obchodních partnerů se jim snažíme nanejvýš zjednodušit tvorbu konfigurací a nabídek produktů pro jejich zákazníky. Například on-line nástroje programu Altitude umožňují okamžitou kalkulaci nabídek, bez nutnosti kontaktovat obchodního zástupce Avnetu,“ uvedl v oznámení Vlastimil Horák, EMC Business Unit Manager ve společnosti Avnet Technology Solutions, ČR.

Cyber25

Avnet spolupracuje s týmem EMC na přípravě motivačních kampaní a marketingových akcí, na kterých se mohou podílet všichni obchodní partneři.

Své nejúspěšnější obchodní partnery za rok 2014 Avnet ocení na galavečeři, která proběhne 12. 2. 2015.

Zdroj: Avnet

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci