Až 70 % Čechů by častěji nakupovalo online, kdyby bylo vrácení zboží zdarma (PayPal)

30. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Téměř devět z deseti účastníků průzkumu pak uvedlo, že věnuje pozornost tomu, zda e-shop nabízí možnost bezplatného vrácení zboží.

Společnost PayPal zveřejnila výsledky průzkumu, který si nechala vypracovat jako podklad pro zavedení služby PayPal Refunded Returns v České republice.

Mezi hlavní zjištění průzkumu patří, že ačkoliv 37 % respondentů zažilo situaci, kdy jim přišlo zboží nesplňující jejich očekávání, 35 % nedostačující produkt nevrátí.

Proč? Nejčastějí odpovědí byl komplikovaný proces, druhou nejčastější pak náklady spojené s vrácením. Přitom 70 % respondentů uvedlo, že kdyby bylo vrácení zboží bezplatné, pravděpodobně by nakupovali on-line častěji.

Celých 88 % respondentů pak tvrdí, že při nakupování on-line věnuje pozornost tomu, zda je možnost vrácení zboží k dispozici.

Protože zákazníci dnes mohou zakoupit téměř cokoliv, aniž by museli opustit svůj domov či kancelář, není žádným překvapením, že jejich očekávání ohledně produktů, služeb a celkového dojmu z nakupování jsou mnohem vyšší než dříve,“ uvedl Damien Perillat, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu.

Infografika – Průzkum Český e-zákazník v roce 2014

Cyber25

Zdroj: PayPal

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu