Až třetina nakupujících může do e-shopu přijít skrz blogy a obsahové weby (VIVnetworks)

12. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Ogerepus - Fotolia.com.png
Statistiky provozovatele sítě affiliate marketingu hovoří o rostoucím potenciálu blogů a obsahových webů co se týče zvýšení počtu zákazníků v e-shopu. Systém provizí je podle společnosti výhodný pro obě strany.

Společnost VIVnetworks.com, provozovatel služeb affiliate marketingu, který se podle ní úspěšně zabydluje v prostředí české e-komerce, ve své nové zprávě hovoří o rostoucím potenciálu blogů a obsahových webů. Tyto stránky mohou podle společnosti přivést do e-shopů až 35 % zákazníků.

Důvěryhodnost, to je to, co lidé u e-shopů vedle příznivé ceny hledají nejčastěji. A právě stránky, které mají obličej a lze si za nimi někoho konkrétního představit, jsou těmi, kdo e-shopu mohou důvěryhodnost dodat,“ vysvětli Robert Studený z affiliate sítě VIVnetworks.com.

Podle VIVnetworks.cz se proto není čemu divit, když lidé dají na radu svého oblíbeného blogera a na odkaz na koupi například výrobku, o kterém bloger vypráví či píše, rádi kliknou a prodej dokončí. Podle statistik společnosti přijde nejvíce objednávek do e-shopů právě z blogů a obsahových webů.

Nejvíce zákazníků (35 %) je podle firmy osloveno prostřednictvím obsahových webů a blogů, u kterých nejlépe fungují recenze, PR články nebo různá doporučení.

Necelých 20 % zákazníků reaguje na cashback, což je forma slevy, kdy se kupujícímu vrátí část z hodnoty nákupu, a 25 % na slevové kupóny.

Zdroj: VIVnetworks.com

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First