Balikobot.cz: Špička letošní sezóny nastane v předposledním týdnu před Vánoci

19. 11. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Balíkobot
Z analýzy 1 100 firem, které využívají při expedici zásilek službu Balíkobot, vyplývá, že nejvyšší denní objem zásilek bude vyexpedován mezi 10. a 17. prosincem. Společnost předpokládá, že počet balíků doručených přepravci se letos minimálně zdvojnásobí.

Služba pro expedici zásilek Balíkobot zveřejnila analýzu, podle které se i letos očekává dramatický nárůst využívání služeb přepravců během vánoční sezóny. Nárůst bývá v tomto období minimálně dvojnásobný, letos však má být ještě vyšší.

Z analýzy 1 100 firem, které používají Balíkobot, vyplývá, že nejvyšší denní objem zásilek je mezi 10. a 17. 12. Velkým trendem, který u našich klientů vidíme v předvánoční sezóně, je sledování zásilek v reálném čase,“ říká Martin Šauer, jednatel Balikobot.cz.

Balíkobot nabízí technologie pro automatickou expedici, tisk štítků a sledování zásilek. Služba zajišťuje firmám automatickou expedici a napojení do 18 přepravních služeb v České republice a na Slovensku.

Zdroj: Balikobot.cz

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků