Bostar vylepšil svůj e-shop

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: shop.bostar.cz
Dovozce a distributor počítačových komponent a příslušenství, společnost Bostar, provedla změny na svém e-shopu jak v grafice, tak ve struktuře.

B2B web společnosti Bostar doznal menšího updatu grafického layoutu. Distributor nadále používá modrou barvu, zmodernizoval však grafické prvky, boxy a záložky v menu.

Bostar již na homepage nevypisuje úvodní text pro prodejce a koncové zákazníky. Resellery na B2B e-shopu přímo přivítá vedle sebe řazený výpis produktových novinek a nejprodávanějších produktů. Pod nimi pak web vypisuje poslední aktuality (soutěže, novinky v distribuci apod.).

V levém sloupci lze prohledávat sortiment buď podle produktové kategorie nebo podle značek respektive výrobců. Po rozkliknutí lze dále pracovat s parametrickými filtry (typ produktu, výrobce, status, cenový rozsah).

E-shop Bostaru běží stejně jako dříve na řešení od CyberSoftu.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci