Bostar vylepšil svůj e-shop

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: shop.bostar.cz
Dovozce a distributor počítačových komponent a příslušenství, společnost Bostar, provedla změny na svém e-shopu jak v grafice, tak ve struktuře.

B2B web společnosti Bostar doznal menšího updatu grafického layoutu. Distributor nadále používá modrou barvu, zmodernizoval však grafické prvky, boxy a záložky v menu.

Bostar již na homepage nevypisuje úvodní text pro prodejce a koncové zákazníky. Resellery na B2B e-shopu přímo přivítá vedle sebe řazený výpis produktových novinek a nejprodávanějších produktů. Pod nimi pak web vypisuje poslední aktuality (soutěže, novinky v distribuci apod.).

V levém sloupci lze prohledávat sortiment buď podle produktové kategorie nebo podle značek respektive výrobců. Po rozkliknutí lze dále pracovat s parametrickými filtry (typ produktu, výrobce, status, cenový rozsah).

E-shop Bostaru běží stejně jako dříve na řešení od CyberSoftu.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity