BowlingShow s Lama Plus: novinky v produktech i podpoře

18. 5. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost Lama Plus, specializovaný distributor spotřebního materiálu a počítačových doplňků, uspořádala v Brně partnerské setkání se zástupci distributora a výrobců Brother a Epson. Jaké novinky představila?

BowlingShow s Lama Plus: novinky v produktech i podpoře11. 5. 2011 V Olympia centru v Brně měli dealeři společnosti Lama Plus příležitost se seznámit s novými službami a aplikacemi, které pro ně distributor vyvíjí.

Jelikož stále přibývají další a další služby, připravili jsme na www.lama.cz nové menu Lama Plus – Služebníček, kde si každý dealer může kdykoliv zobrazit přehled služeb, které mu nabízíme,“ uvedla v tiskovém oznámení Ivana Koneszová marketingová manažerka společnosti Lama Plus.

Novinky z oblasti tisku a spotřebního materiálu prezentovali Vít Vyhnálek (za společnost Brother) a Marcel Divín (za společnost Epson). Pro oba výrobce je Lama autorizovaným distributorem.

Produktový manažer společnosti Lama Plus Petr Nesét pak představil nové produkty v sortimentu doplňků, např. A4Tech, G-Cube, TP-Link a novou značku N-Face. Věnoval se také produktovým novinkám v oblasti doplňků Logo, vlastní značky distributora. Partneři si je mohli na místě prohlédnout a vyzkoušet.

Marketing a podpora pro značku Logo

Logo čokoládaNejnovějším přírůstkem je sada klávesnice a optické myši „Logo čokoláda“ v sérii Professional s bezdrátovou technologií 2.4 GHz, dosahem až 9 metrů a funkcí proti rušení. Tenký design připomíná tabulku čokolády. Lama teď jako promo k setu přidává Studentskou pečeť. Koncová cena se pohybuje kolem 400 Kč s DPH.

Ivana Koneszová doplnila informace o marketingové podpoře značky Logo, která zákazníkům nabízí řadu výhod od brandového webu pro koncové uživatele, přes bezplatnou prodlouženou záruku na produkty, zajímavou marži a další bonusy pro prodejce.

Partneři také mohou zažádat o pomoc při vybavení prodejny (stojany, zaváděcí balíčky, katalogy, letáky apod.), při tvorbě katalogů, ale také získat nástroje pro podporu značky na svém e-shopu.

Ačkoliv byla akce pojatá bowlingově, dealeři nepřišili o přenos z hokejového mistrovství, a jednotlivé prezentace tak střídal on-line přenos utkání Česko – USA. Nabití energií z vítězství našeho týmu partneři pokračovali bowlingovým kláním, které bylo završeno předáním hodnotných cen vítězům.

Více o službách a nabídce naleznete na webových stránkách společnosti Lama Plus.

Zdroj: Lama Plus

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu