Canon: 12 % spotřebitelů věří, že organizace dostatečně chrání jejich data

29. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Maxim_Kazmin - Fotolia.com
Canon Europe představil výsledky evropského průzkumu, který se zaměřil na bezpečnost a ochranu osobních informací.

Canon: 12 % spotřebitelů věří, že organizace dostatečně chrání jejich dataPodle průzkumu, který provedla společnost ICM mezi více než 4 000 respondenty z Velké Británie, Francie a Německa v dubnu 2012., spotřebitelé projevují zřetelný nedostatek důvěry, pokud jde o ochranu osobních údajů.

Výzkum ukázal, že 76 % dotázaných spotřebitelů by pravděpodobně opustilo danou firmu nebo poskytovatele služeb, pokud by unikla jejich osobní data. Největší obavy se týkají úniku dat o kreditních kartách nebo bankovních účtech (48 % respondentů).

Pouze 12 % respondentů věří, že organizace dělají pro ochranu jejich osobních údajů dost. Nicméně při výběru společnosti nebo poskytovatele služeb se dotázaní spotřebitelé stále řídí cenou, která je pro ně důležitější (64 %) než zabezpečení osobních údajů (30 %).

Cyber25

Výzkum také ukázal, že zatímco se spotřebitelé obávají nedodržení ochrany osobních údajů, většina lidí pouze pročte hlavní pasáže bezpečnostních ustanovení (36 %) a jen 19 % si přečte bezpečnostní pokyny celé. Navíc 13 % dotázaných nečte bezpečnostní informace vůbec.

Velké množství úniků dat je spojeno s tištěnými dokumenty. Podle průzkumu společnosti Quocirca z října 2011 více než 70 % organizací zaregistrovalo únik dat ve spojení s tištěnými dokumenty, ale jen 42 % se výrazně zaměřilo na zabezpečení této oblasti.

Zdroj: Canon

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky