Canon: kalkulačky inspirované fotbalovým Euro 2012

30. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Canon připravil nové modely svých ultra-tenkých kalkulaček. Kalkulačka KC-30 Euro 2012 má tenké kompaktní tělo a karabinkou ji lze připnout ke klíčím nebo tašce.
  • Výrobce: Canon
  • Distributoři ČR: AT Computers, eD system Czech, SWS, Tech Data Distribution, Moravia Europe
  • Distributoři SR: AT Computers, eD system Slovakia, Tech Data Distribution SK, SWS Distribution SK
  • Více informací: www.canon.cz

Protiskluzová gumová klávesnice použitá u modelu KC-30 Euro 2012 umožňuje přesně zadávat číselné operace. LCD displej podle výrobce údajně poskytuje obraz, který lze číst i v pohybu. Produkt lze zakoupit ve třech barvách: fialové, černé a bílé.

X MARK I Card je kalkulačka velikosti kreditní karty, která se podle Canonu  hodí zejména pro podnikatele na cestách, kteří potřebují mít zařízení tohoto typu stále při sobě. Vzhled umocňuje hliníkový spodní kryt a černý nebo bílý povrch s logem UEFA EURO 2012.

X MARK I Pointer je kalkulačka, která umožňuje ukládat důležité informace do interní paměti a následně je vyvolávat, kdykoli je třeba. X MARK I Pointer lze rovněž využít jako laserové ukazovátko při prezentacích. X MARK I Pointer se hodí například pro podnikatele, kteří často cestují nebo prezentují. Nově na sobě obě kalkulačky mají logo EURO 2012.

Doporučené koncové ceny:

KC-30 Euro 2012: 60,- Kč s DPH

X MARK I Pointer: 650,- Kč s DPH

X MARK I Card: 390,- Kč s DPH

 

Čtěte dále

Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)