Casablanca se poučila a staví druhé primární pole pro svůj cloud

8. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © CenturionStudio.it - Fotolia.com
V reakci na lednové vytopení svého cloudového řešení Big Blue One vybuduje Casablanca repliku primárního pole v jiné lokalitě.

Společnost Casablanca INT oznámila, že v reakci na lednové vytopení svého cloudového centra Big Blue One vybuduje pro své řešení druhé primární pole, které bude 100% replikou toho stávajícího. Spolu se sekundárním záložním polem tak budou data zákazníků uložena na třech polích ve třech různých lokalitách.

Minulý týden bylo objednáno rozšíření technologie cloudového řešení Big Blue One. Návrh nové architektury infrastruktury je zajišťován ve spolupráci s dodavatelem datových a výpočetních komponentů, společností Hewlett-Packard, která v projektu působí od začátku jako hlavní partner,“ uvedl Petr Šimpach, obchodní ředitel společnosti Casablanca INT.

Spuštění druhého primárního pole je odhadováno na 1. 4. tohoto roku.

Casablanca rovněž oznámila, že pro své datacentrum chystá projekt zapouzdření, který by je měl do budoucna ochránit proti živelným pohromám. Otázkou však zůstává, zda jde něco takového u starých budov, které byly navrženy pro jiné účely, skutečně efektivně zajistit.

Proces náhrady všech ztrát je nyní v rukou pojišťoven a právníků,“ uvedl v tiskovém prohlášení Milan Švácha, CEO a jednatel společnosti.

Cyber25

Zdroj: Casablanca INT

 

Čtěte dále

IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta