Česká Logica přejmenována na CGI

13. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: CGI
Po dokončení akvizice společnost Logica mění název a nově vystupuje pod značkou CGI. Formální změna názvu firmy v obchodním registru proběhne v průběhu následujících měsíců.

Spojením s kanadskou společností CGI spoluvytvořila Logica, která se v České republice podílí na řadě projektů v oblasti dopravy, energetiky a utilit, telekomunikací, průmyslu i veřejné správy, jednoho z největších poskytovatelů IT služeb.

Nová vizuální identita odráží rozšíření globální působnosti společnosti, širší nabídku služeb a rozsáhlé know-how, kterým po celém světě disponuje. Zvětšené a zjednodušené logo CGI má demonstrovat přímočaré směřování společnosti na trhu,“ uvádí nové CGI.

Cyber25

Spojením obou značek společnost CGI akvizicí zdvojnásobila svoji velikost. V současné době tak zaměstnává přibližně 71 tisíc odborníků ve 40 zemích.

 „Logica byla doposud firmou, která nabízela své služby hlavně v evropském regionu. Naše spojení se společností CGI nám umožní snáze nabízet naše zkušenosti prakticky po celém světě. Zároveň my a náš region snadněji získáme ty nejlepší zkušenosti společnosti CGI, které můžeme nabízet našim klientům,“ uvedl v oznámení Štefan Szabó, senior viceprezident, CS&EE.

Zdroj: CGI

Čtěte dále

Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Veronika Zachariášová bude šéfovat korporátní komunikaci a CSR v O2
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Asbis CZ rozšiřuje nabídku, přidává odolné produkty Blackview
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
Češi zanevírají na hotovost, 59 % nákupů v obchodech platí digitálně
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
ComSource spojuje síly s IdStory, zaměří se na správu identit a přístupů
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou
Většina českých e-shopů je na marketplacech, ale spokojení s nimi nejsou