ChannelWorld redesignuje web

18. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Channelworld.cz
Zpravodajský web pro prodejní a distribuční kanály ICT a CE - ChannelWorld.cz a ChannelWorld.sk - mění svůj vzhled i strukturu.

ChannelWorld s cílem zlepšit své on-line služby spustil nový vzhled webu. Díky responzivnímu designu je nyní použit channelworld.cz a channelworld.sk jak pro klasické počítače, tak pro smartphony a tablety.

Upravili jsme strukturu menu, které vás nyní naviguje do rubrik podle produktového segmentu, channel témat (podpora, jednotlivé prodejní kanály a distribuce) i podle povahy, resp. účelu článku.

Zjednodušili jsme také uspořádání domovské stránky – levý sloupec nyní obsahuje všechny novinky a prostřední reportáže, analýzy, rozhovory a komentáře.

Pravý sloupec je pak vyčleněn speciálním službám – přístupu do databáze distributorů a výrobců včetně vyhledávání nebo také k zobrazení aktuálních promoakcí.

Nejdůležitější aktuality a články nalezete samozřejmě hned nahoře zdůrazněné ilustračním obrázkem.

Channeltrends letní speciál

Pokud máte k novému vzhledu konstruktivní návrhy, rádi je vyslyšíme v diskuzích pod článkem nebo na e-mailu channelworld@idg.cz. 

Připravujeme pro vás také nový, přehlednější newsletter, k jehož odběru (jednou týdně) se můžete přihlásit registrací zde.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci