Společnost TD Synnex představila program Destination AI určený pro partnery, kteří chtějí být v čele technologického pokroku poháněného umělou inteligencí a využít jej pro prodej služeb svým zákazníkům.
Destination AI je komplexní program, jenž umožňuje partnerům rozšířit si znalosti v prostředí umělé inteligence, absolvovat certifikované kurzy nebo workshopy a získat potřebné znalosti a zkušenosti ve spolupráci s více než čtyřiceti předními AI vendory.
ChannelWorld, nejlepší channel portál v České republice podle analytické společnosti Canalys, po šestnácti letech existence mění název na Channeltrends.
„Chceme, aby naši partneři byli v čele technologického pokroku svých zákazníků a nezůstali pozadu za konkurencí. Investice firem do využívání umělé inteligence rostou a tento růst bude stále vyšší. Je třeba, aby partneři tuto příležitost využili. Proto přicházíme se speciálním programem, který jim poskytne komplexní podporu a nástroje po celou dobu životního cyklu AI projektů,“ říká Pavel Klimuškin, VAD Director ze společnosti TD Synnex.
Podpora při každém kroku
Distributor uvádí, že program Destination AI poskytuje podporu ve všech fázích životního cyklu AI projektů – od budování povědomí, přes získávání potřebných znalostí, samotnou podporu prodeje až po poprodejní služby.
Nejprve se tak partneři mohou seznámit se situací na trhu a předpokládaným vývojem nebo načerpají informace o nabídce výrobců. Získají i úspěšné příklady využití AI v praxi – například při zvyšování efektivity zákaznického servisu díky AI agentům, podpoře produktivity v HR nebo využití umělé inteligence při vývoji softwaru.
Navazující poradenství v podobě školení a konzultací umožňuje partnerům rozšířit znalosti a osvojit si technické i obchodní dovednosti – od základů práce s AI, přes velké jazykové modely (LLM) až po komplexní nasazení pokročilé AI strategie.
Přístup k inovacím
Ve fázi prodeje produktů mají partneři možnost využívat komplexní podporu. Ta zahrnuje mimo jiné obsáhlý katalog případů využití AI a řešení, která urychlují počáteční fázi prodeje, ale i přímý kontakt s technickým týmem TD Synnex, který poskytuje poradenství a strategické konzultace.
Součástí prodejní podpory je v rámci tohoto programu i možnost využití inovačních labů s AI infrastrukturou a cloudovými zdroji, které umožňují vytvářet demo ukázky a připravovat pro koncové zákazníky koncepty řešení přizpůsobené přímo jejich byznysu.
Program Destination AI navazuje i na samotný prodej a nabízí post-sales podporu v podobě implementačních služeb pro hladké nasazení řešení umělé inteligence u zákazníků.
Zdroj: TD Synnex